Terug in Lodonga - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu Terug in Lodonga - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu

Terug in Lodonga

Door: Jeannet de Jong

Blijf op de hoogte en volg Jeannet

26 April 2017 | Oeganda, Kampala

Wat is het weer goed om terug te zijn; de mensen, de kinderen, de warmte, de geuren en zelfs de heftige regenbuien; dit is weer Oeganda.
Ook op school voelt het weer goed; we zijn weer aan het lezen , puzzelen, tellen en doen heel veel spelletjes. Het is of ik een maand (ipv 9 maanden) ben weggeweest.

Maar Oeganda blijft Afrika; altijd vol verrassingen. Hoewel was afgesproken dat ik weer in het huisje zou wonen, bleek bij aankomst dat het verhuurd was. Mijn buurman Patrick wist dit al en had voor mij al een kamer ingeruimd in zijn huis. Heel lief natuurlijk, maar voor twee weken gaat dit niet werken, ik heb wel een eigen plek nodig. Gelukkig heb ik in een hostel nubeen kamer kunnen huren en dat voelt weer helemaal goed!

Liefs Jeannet

• 27 April 2017 - 15:09

Suzanne:

Hello Jeannet,

Mooi dat je goed aangekomen ben en dat je je al thuis voelt. Kan het zijn dat ik alleen de helfte van je bericht zie ? Hoe is het dann verder met je accomodatie geregeld ?

En zijn het dezelfde kinderen daar ? Ken ze je nog ? Heb je leuke kollegas daar ? Ik vind het echt spannend wat je allemaal doet.

Heel veel plezier en we denken aan je.

Lieve Groetjes
    Suzanne en Peter