Terug in Lodonga - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu Terug in Lodonga - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu

Terug in Lodonga

Door: Jeannet de Jong

Blijf op de hoogte en volg Jeannet

26 April 2017 | Oeganda, Kampala

Wat is het weer goed om terug te zijn; de mensen, de kinderen, de warmte, de geuren en zelfs de heftige regenbuien; dit is weer Oeganda.
Ook op school voelt het weer goed; we zijn weer aan het lezen , puzzelen, tellen en doen heel veel spelletjes. Het is of ik een maand (ipv 9 maanden) ben weggeweest.

Maar Oeganda blijft Afrika; altijd vol verrassingen. Hoewel was afgesproken dat ik weer in het huisje zou wonen, bleek bij aankomst dat het verhuurd was. Mijn buurman Patrick wist dit al en had voor mij al een kamer ingeruimd in zijn huis. Heel lief natuurlijk, maar voor twee weken gaat dit niet werken, ik heb wel een eigen plek nodig. Gelukkig heb ik in een hostel nubeen kamer kunnen huren en dat voelt weer helemaal goed!

Liefs Jeannet

  • 27 April 2017 - 15:09

    Suzanne:

    Hello Jeannet,

    Mooi dat je goed aangekomen ben en dat je je al thuis voelt. Kan het zijn dat ik alleen de helfte van je bericht zie ? Hoe is het dann verder met je accomodatie geregeld ?

    En zijn het dezelfde kinderen daar ? Ken ze je nog ? Heb je leuke kollegas daar ? Ik vind het echt spannend wat je allemaal doet.

    Heel veel plezier en we denken aan je.

    Lieve Groetjes
    Suzanne en Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannet

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 45262

Voorgaande reizen:

11 April 2019 - 03 Mei 2019

Drie weken in Nepal

21 April 2017 - 12 Mei 2017

Oeganda

08 Juli 2016 - 30 Juli 2016

Oeganda

02 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Proyecto Yannick

09 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Mi casa en Ipauratu

27 Juni 2013 - 27 Juli 2013

Guatemala

08 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Met 'Care4theKids' naar Vietnam

Landen bezocht: