Nog 4 dagen...... - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen...... - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen......

Door: Jeannetdejong

Blijf op de hoogte en volg Jeannet

29 Juni 2011 | Nederland, Zeewolde

.....en dan vertrek ik naar Ecuador.
Weer een ander land, een andere cultuur, andere mensen en weer een nieuw project.
Nu bijna alle "doe-punten" op mijn lijstje van 't werk zijn doorgestreept, kan ik echt beginnen met de laatste voorbereidingen; de grote koffer van zolder halen en in de stemming komen; het begint nu echt te kriebelen...
Ik kan van alles vertellen over het project waar ik naar toe ga, maar je kunt ook even naar de site gaan (www.villaticca.com); daar geeft Mariska een mooi beeld van het project en de buurt (Quito).
Ook de rondreis die ik ga maken staat er beschreven.

Voorafgaand aan de rondreis werk ik 2 weken werken aan een lees- schrijfproject voor volwassenen uit de buurt. De afgelopen weken ben ik druk geweest met het maken van allerlei (spaanse)leesspelletjes en ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Met een groep van 12 personen gaan we een rondreis maken; een week in Quito, een week in de Andes en een week in het tropisch regenwoud.
De ochtenden werken we; 's middags trekken we er op uit om kennis te maken met het land en de cultuur.

Natuurlijk gaat mijn fototoestel mee en morgen krijg van Inge nog een spoedcursus en hoop ik straks mijn verhalen uit Ecuador met mooie foto's te kunnen opleuken...

Tot zover vanuit Zeewolde.
Volgende keer vanuit Quito.
Tot dan!

Jeannet

• 03 Juli 2011 - 20:59

Marjolein Buijs:

Hee Jeannet,

Heel veel plezier in Ecuador.. Je gaat ongetwijfeld mooie en indrukwekkende weken tegemoet.. Geniet ervan..

• 04 Juli 2011 - 15:39

Anneke Koelewijn:

En, hoe is het daar? Heel fijne weken gewenst