Koffers pakken - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu Koffers pakken - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu

Koffers pakken

Door: Jeannetdejong

Blijf op de hoogte en volg Jeannet

06 Juli 2012 | Nederland, Zeewolde

Het vorige berichtje was eigenlijk bedoeld om te kijken of mijn weblog nog werkte. Ja dus.....
Inmiddels ben ik 5 dagen verder; op mijn werk zijn de dossiers afgesloten en hebben we onze afscheidsavond beleefd.
En vanmorgen kreeg ik het opeens te pakken en ben gaan koffers pakken om te kijken of ik alle puzzels, werkjes, spelletjes, poppen, auto's, boekjes (en oh ja... ook nog wat kleding) mee kan nemen.

Al deze spullen gaan naar Vietnam,Ho Chi Minh, naar het Center of Rehabilitaition Support for Handicapped Children (CORSCH).
De komende 4 weken gaan Henriette en ik hier aan de slag om op allerlei manieren het onderwijs te verbeteren; programma's opzetten, klassen inrichten met onderwijsmateriaal en speelvoorzieningen en ondersteunen van de medewerkers.
Maar wat we vooral ook willen is een fijne tijd met de kinderen en mensen in het centrum.

Natuurlijk wil ik ook kennis maken met het echte leven in Vietnam en in de weekenden zal ik er nog wel eens op uittrekken.
Met mijn reisverslagen zal ik jullie op de hoogte te houden.
Vandaag nog vanuit Nederland, maar over een paar dagen vanuit Ho Chi Min.

Tot dan,
Jeannet

  • 06 Juli 2012 - 21:11

    Everien:

    Goede vlucht en een heel fijn verblijf in Vietnam.

  • 08 Juli 2012 - 05:56

    Chantal:

    Geniet ervan!!! Heel veel succes, wat zullen de kinderen blij zijn dat jij daar straks bent!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannet

Actief sinds 21 Juni 2011
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 45286

Voorgaande reizen:

11 April 2019 - 03 Mei 2019

Drie weken in Nepal

21 April 2017 - 12 Mei 2017

Oeganda

08 Juli 2016 - 30 Juli 2016

Oeganda

02 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Proyecto Yannick

09 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Mi casa en Ipauratu

27 Juni 2013 - 27 Juli 2013

Guatemala

08 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Met 'Care4theKids' naar Vietnam

Landen bezocht: