Koffers pakken - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu Koffers pakken - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jeannet Jong - WaarBenJij.nu

Koffers pakken

Door: Jeannetdejong

Blijf op de hoogte en volg Jeannet

06 Juli 2012 | Nederland, Zeewolde

Het vorige berichtje was eigenlijk bedoeld om te kijken of mijn weblog nog werkte. Ja dus.....
Inmiddels ben ik 5 dagen verder; op mijn werk zijn de dossiers afgesloten en hebben we onze afscheidsavond beleefd.
En vanmorgen kreeg ik het opeens te pakken en ben gaan koffers pakken om te kijken of ik alle puzzels, werkjes, spelletjes, poppen, auto's, boekjes (en oh ja... ook nog wat kleding) mee kan nemen.

Al deze spullen gaan naar Vietnam,Ho Chi Minh, naar het Center of Rehabilitaition Support for Handicapped Children (CORSCH).
De komende 4 weken gaan Henriette en ik hier aan de slag om op allerlei manieren het onderwijs te verbeteren; programma's opzetten, klassen inrichten met onderwijsmateriaal en speelvoorzieningen en ondersteunen van de medewerkers.
Maar wat we vooral ook willen is een fijne tijd met de kinderen en mensen in het centrum.

Natuurlijk wil ik ook kennis maken met het echte leven in Vietnam en in de weekenden zal ik er nog wel eens op uittrekken.
Met mijn reisverslagen zal ik jullie op de hoogte te houden.
Vandaag nog vanuit Nederland, maar over een paar dagen vanuit Ho Chi Min.

Tot dan,
Jeannet

• 06 Juli 2012 - 21:11

Everien:

Goede vlucht en een heel fijn verblijf in Vietnam.

• 08 Juli 2012 - 05:56

Chantal:

Geniet ervan!!! Heel veel succes, wat zullen de kinderen blij zijn dat jij daar straks bent!!!